Vem ska man tro på, tro på?

Skickade ett mail i veckan till mina lärare i engelsk språkvetenskap om det gick att fixa så att jag får göra tentan tidigare och därmed kan åka till Chile i lugn och ro. Svaret jag fick var att de brukar "vara mycket restriktiva med sådant eftersom det kräver så mycket arbete". My ass, men det svaret hade jag väntat mig. Däremot sa läraren att jag inte nödvändigtvis måste ha den kursen för att få läsa Engelska C. Det här är då bara några dagar efter att studievägledaren sade att man måste ha klarat HELA Engelska B, det vill säga ta alla poäng för att få gå vidare till C. Gaaaaaaaaaaah, vem ska man tro på? Läraren eller studievägledaren. Tycker att det är hemskt irriterande att få dubbla svar. Vad håller de på med egentligen? Verkar ju inte vara någon ordning alls. Och här trodde jag att den sämst organiserade institutionen var den för lärarprogrammet. Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0