Vad Andrea gör när hon verkligen måste plugga

Just nu borde jag egentligen ha hunnit läsa två timmar i min bok, men istället bestämde jag mig för att tvätta den överfulla tvättkorgen och måla naglarna. Har ett nytt lack i chockrosa som jag älskar från Kiko Milano Cosmetics som jag köper i Barcelona (har inte sett det märket nånannanstans). Det är billigt och av bra kvalité. Köpte rouge där en gång och det är verkligen drygt. Känns som ett Face Stockholm-rouge. Synd bara att jag inte har hittat märket i Sverige än. Tips, tips, i alla fall om in är i Barcelona (i Maremagnum vid hamnen). Är dessutom inte testat på djur.


Bilder: kikocosmetics.com


Kommentarer
Postat av: Matilda

Finns på Åhlens city, men har för mig att det var ganska dyrt...

2009-09-29 @ 14:06:18
URL: http://creampuff.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag snubblade över KIKO när jag var i Barcelona, av en slump, köpte ett par nagellack och annat. Ett av nagellacken blev jag speciellt förtjust i, för det gav just den effekt som jag inte hittat i andra lack. Och LACKET HÖLL FANTASTISKT BRA! Och vad betalade jag för lacket, 2 € kanske?! Efter det har jag sökt som en galning efter märket i Sverige, imorgon ska jag springa till Åhléns och kolla!!

2009-11-14 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0