Sönderklottrad kalender

och månaden har knappt börjat. Visserligen mår jag nog som bäst när jag har mycket att göra, men undrar lite om jag tagit mig vatten över huvudet. So little time and so much to do. Hur jonglerar man ett liv med heltidsstudier, träning helst fyra ggr i veckan, umgänge med vänner, familj och pojkvännen? Utöver det vore det kul att klämma in en resa till Umeå (Hannah), en till Lille (Cécile) och en till Nice (Lovisa). Dessutom vore det ju bra om man kunde få jobb och klämma in det någonstans också. Håhåjaja. Många bollar i luften. Får se om jag lyckas hålla de i luften eller tappar någon på golvet.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, kom hit. jag saknar mina sprakvetare!

2009-09-13 @ 16:41:37
URL: http://frankrikenorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0