Skor skänkes

Fick ett ryck och gjorde det förbjudna; jag rensade nämligen min skogarderob. Har en del skor som jag aldrig har använt (köper man nya på löpande band så glöms ju tyvärr en del bort, dåligt!). Vill helst inte slänga dem så jag efterlyser därför någon med storlek 36-37 som vill ha lite skor. Bland annat har jag dessa mörkbruna stövlar i mockaimitation i storlek 37 som tyvärr är alldeles för stora. Köpte dem i alla fall för att de var så fina, men har tyvärr sällan haft de eftersom jag måste knipa med tårna om jag ska ha dem. Jättejobbigt! Någon som vill ha? Orkar inte lägga upp bilder på de andra. Men de finns i källaren och längtar efter någon annan ägare.


Ursäkta bildkvalitén, men mobilkameran är kanske inte den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0