Jag lever

och frodas höll jag på att säga. Har som sagt groteskt mycket att plugga coh därmed faktiskt noll ork eller motivation till bloggskrivande. Umgås faktiskt den lilla tiden som finns kvar efter det med älskling, familj och fina vänner. Har blivit mest sånt på senaste. Om jag hade hunnit blogga hade det nog handlat om Chiles nationaldag i veckan då jag dels bakade mitt livs första köttfärspiroger (chiles nationalrätt) och dels åkte hem till päronen och firade vidare med dem. Jag hade nog också bloggat om att vi faktiskt har köpt en fin teve nu så baby kan spela sitt kära kryss-box, och om att vi har möblerat om vardagsrummet. Mysfaktorn är hög. Ha kanske skrivit lite också om inflyttningsfesten jag längtade till men som inte blev av då värdarna blev sjuka. Skulle nog också skrivit om hur jag saknar att kunna träna så mycket som jag gjorde innan, hur mycket jag saknar Stockholm ibland och hur trött jag är på Uppsala ibland. Har ju ändå bott här i snart 3,5 år. Ovanpå det skulle det nog ha blivit en del kärleksförklaringar till världens bästa pojkvän och sambo som jag nu har fått pussa på i ett år och en månad (eller två beroende på hur man räknar). Until we talk again. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0