Valborg 09

Då var årets Valborg helt över och det är dags att återgå till vardagen. Känner mig ganska nöjd med hur det var i år. Kul, men som vanligt tusen saker jag hade velat hinna med, men inte hann. Som att gå på Champagnegalopp, eller umgås mer med Cécile. Det var dock väldigt kul med alla besök och att få grilla för första gången i år. Första maj tillbringades på Ekonomikums gräsmatta i gassande solsken. Tur att vi njöt då för den här veckan ser ut att bli surmulen. I lördags kom mamma och pappa hit och gjorde Ikea med oss. Fick äntligen balkongen mysfixad! Därefter blev det brännboll i mörkret med språkvetarna - trevligt det med. Den här veckan ser ut att bli kolugn för min del. Hemtentan som ska in imorn gjorde jag ju i påskas och till uppsatstentan på fredag kan man inte riktigt förbereda sig till. Veckans uppgift blir till att läsa ut "Bless me , Ultima" av Anaya.



Lite konstig bild på oss, men ganska fin ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0