Träningspasset från helvetet

Idag gick jag på mitt hatpass nummer ett. Har varit där en gång innan och kände mig alldeles för otränad så idag tänkte jag testa hur det kändes och JA, jag hatar det fortfarande. Eller, det var ganska roligt fram tills näst sista låten då det kändes som att mina vader skulle gå av. Jag trodde att pulspass skulle vara bra för flåset, inte bara benträning, men tji fick jag. Fy fan vad ont det gjorde. Var tvungen att avbryta och strecha vaderna lite innan jag kunde fortsätta. Det är så jäkla typiskt också  för jag var så jäkla taggad och det var ju inte fel på min kondis utan på mina vader. Jag som aldrig någonsin har avbrutit ett pass. Neeeej, ska nog hålla mig till styrkapassen istället och träna kondis med löpning. För övrigt börjar jag nå mitt träningsmål nu; en del sambokilon är borta, jag har blivit piggare och orkar göra många armhävningar (på knäna, men ändå). Min armstyrka har ju varit lika med noll så det är ju definitivt en förbättring. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0