Tillbaka från bloggtorkan

Igår blev det rätt lugnt. Satt mest framför dagen hela dagen. Hade tänkt plugga, men det var så mycket annat som lockade. Fixade exempelvis en fotobok på Extrafilm på min och systers New York-resa förrförra sommaren. Letade också som en galning efter något billigt och bra hostel i London och har väl bestämt mig för ett. Brukar bli så att jag tar på mig jobbet som reseledare eftersom Pierre inte är så pysslig av sig. Bakade chokladbollar på eftermiddagen och gick en lååååång promenad med Pierkan på kvällen. Väldigt trevligt! Vi är inte riktigt promenadmänniskor, men det var så mysigt så det lär vi väl göra fler gånger. Somnande slutligen till Bolt. Den var nog helt ok, men jag var helt utslagen.

Idag ska vi se om jag lyckas klämma in lite plugg. Känner mig fortfarande totalt oinspirerad. Min självdisciplin suger. Blir dock trevligt med lunch hos syster klockan ett och förhoppningsvis träning klockan fyra. Efter det ska vi kanske veckohandla, men det beror helt på hur det går med Pierres grupparbete. De ska översätta det som står på Gustav Vasas grav! Kanske återkommer om vad de kom fram till. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0