Segpropp

Gah vad seg jag är idag! Är inte van vid att titta så här mycket på tv. Hela morgonen, en del av eftermiddagen och nu efter träningen har ägnats åt tv:n. Varför kan jag inte slappna av och tillåta mig själv det? Känner att jag borde fortsätta på "Enduring love" men samtidigt att det kanske inte är så bråttom i alla fall. Den ska ju ändå vara utläst nästa vecka och består bara av 250 sidor. Idag har Pierre nog satt sitt biblioteksrekord...när han kommer vid nio har han suttit där i nio timmar (inte i sträck, men ändå!). Helt sjukt. Lite mys blir det nog då, stackars bebis. Kände mig för övrigt på topp under träningen idag. Det är ju alltid nåt när vardagen känns så himla grå trots att träden blommar gröna utanför fönstret. Helg, åh sköna helg, kom fort. Då jäklar blir det blommor och bin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0