Plugg plugg plugg

Idag ska jag börja tentaplugga inför litteraturtentan den första juni. Den känns ganska maffig, men jag har i alla fall hunnit läsa alla böcker nu. Har skrivit en del anteckningar under läsandets gång, men jag måste nog sätta mig ner och analysera temat, karaktärerna och sånt ytterligare. Den sista som jag nämnde förra veckan, "Enduring love", visade sig vara helt ok. Höll på att avlida av uttråkan de femtio första sidorna men sen drogs jag in i historien. Den är ganska obehaglig, men spännande. Inget jag tänker läsa fler gånger dock. Nej, dags att slita sig från datorn tror jag. Duscha, luncha, plugga, träna, plugga. Ungefär så blir dagen. Ljuva vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0