Morgondagens tenta

Nu börjar det pirra lite i min mage. Imorgon klockan åtta är det dags för uppsatstentan och det känns inte helt lätt. Jag undrar hur inspirerad och kreativ jag kommer att känna mig i tentasalen med alla andra och med vetskapen om att jag har 5 timmar på mig att prestera något bra. Hu. Har bestämt mig för fråga två (vi får frågorna en dag i förväg för att kunna tänka ut någon struktur på uppsatsen), men är inte riktigt säker på vad jag ska ta upp än. Den handlar om Social issues; argue for or against the introduction of affirmative action programs in Sweden in fields such as education or employment (700 words). Googlar lite för inspiration. Bloggpaus från och med nu eftersom det framöver blir tentaplugg, skriva tenta och åka till Linköping imorn eftermiddag. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0