Lugn och fin

Idag har det varit en riktig vilodag. Morgonen inleddes med Gossip Girl, därefter kom mina favoritmuppar Stina och Suss förbi och åt lunch. Improviserade hejvilt, men blev väldigt gott ändå - indisk/thai-kyckling med ris. Mm! Sedan har även ett styrkepass på Friskis hunnits med, samt att titta på när grabbarna Bill och Bull tränade. Helt mör i kroppen sitter jag nu här och väntar på middag som älskling ska laga. Såg nyss att han bläddrade i kokboken, lite nyfiken på vad det blir! Det här är livet.

Kycklingen lagade jag med den här kryddan...så god! Kan tipsa om både Indien- och Thaiserien.



Kommentarer
Postat av: Susanna

ja, mumsmums-gott var det! Får lite prestationsångest inför måndag (för visst sa vi måndag hos mig?)

2009-05-09 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0