Ledig?

Från och med idag är jag nästan helt "ledig" de kommande tre veckorna. Bara ca fyra lektioner kvar och en hemtenta första juni. Känns dock inte som att ledigheten kommer att vara så mycket till för att vila. Känns som att jag flänger runt rätt mycket nuförtiden, i helgen ska vi till Stockholm på Eurovisionkväll hos Malin. Sen har jag ju mitt mål att träna tre till fyra gånger i veckan vilket är ganska svårt att uppnå om man för tillfället är jättetrött. Utöver det sköter jag matlagningen den kommande tiden eftersom Pierre har en sån grotesk mängd plugg. Hata latinska institutionen? Jajo, kanske. Tentaplugg ska man ju också ägna sig åt. Och kanske träffa sina vänner någon gång? Håhåjaja. Mycket på gång. Gnäll, gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0