Fixardagen

Idag har jag tagit tag i massa saker som jag har skjutit upp, bland annat tandläkaren. Har nog inte gått dit på kanske tre år. Jag är verkligen inte tandläkarrädd, men det har bara inte behövts/blivit av. På senare har jag i alla fall funderat mer och mer på att jag verkligen borde kolla så att allt är ok. Snacka om perfekt när jag hittade sista minuten-priser hos Folktandvården; istället för 595 kr betalar man 298 kr. Har spanat i några veckor och äntligen idag slog jag till på en tid. Hamnade borta vid Polack på Sjukhustandvården Kronparken och det var superbra! Fick världens bästa och snällaste tandläkare! Lärde mig hur man använder tandtråd på rätt sätt och hon besvarade alla mina frågor. It's löööv, I'm telling you. Så himla trevligt. Skönt också att få veta att mina tänder mår alldeles utmärkt och att jag är duktig som kör med tandtråd, weehoo. Älskar man att äta, måste man ju ha bra verktyg, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0