You're my world Pierre

Saknar min älskling trots att vi nyss fick hela fyra dagars helg ihop. Bilder från vår Midsommar kommer väl upp så småningom när jag orkat leta upp kabeln till kameran. Lyssnar hur som helst som en galning på Emilias bidrag till årets Melodifestival. Kan inte säga att jag direkt fastnade för den här låten det lilla jag hann se på festivalen, men nu efteråt har den stigit i mina ögon. Underbart somrig! Tänker på Pierre och får lust att springa ut på nån äng och dansa runt i solen. Fånigt jag vet, men det är ju så det känns.


But the rushing of my blood
Is like rivers running wild
And I got no control
And I know...

You're my world!
You're the moon and stars above
You're the reason I know love, love, love
My only cause for being



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag älskade den här låten redan från början. Minns hurmycket jag lyssnade på, och spelade själv, Big big girl på den gamla goda tiden. Den är ju iofs ganska kass så här i efterhand, men ändå=)

2009-06-26 @ 18:48:19
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0