Underbart är kort

Har inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden av förklarliga skäl (på helger är jag ju ute och ränner). I fredags blev det ett efterlängtat besök till älskling i Linkan. Åh vad jag gillar den stan, och åh vad jag gillar min andra familj. Det blev också en tripp ner till Småland för att gratta en kusin som blivit stor och tagit studenten. Man grattar! Efter lunch hos Pirres mormor och fika hos farmor och farfar var vi tillbaka i Linkan för mer mys. Sen var helgen slut och jag blev lite ledsen för jag ville inte åka hem. Hem bar det dock och idag har jag återigen pajjat ryggen med rabattrensning och häckklippning. Skönt att det är kortvecka för då kan jag springa bort till Linkan redan på torsdag. Det blir antagligen midsommar därborta om vi inte hittar bus här i huvudstaden. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hoho min söta!

Härligt iaf att det inte bara är jag som har ett skitjobb ;) men var försiktig med ryggen!

Jag tänkte försöka komma igâng med min blogg igen, bara sâ du vet! :)

Puss och kram!

2009-06-16 @ 07:34:13
URL: http://susannasblogg.blogspot.com
Postat av: Andrea

Sötnos! Saknar dig massor! Tomt i mitt liv utan vår veckoliga träff. Fick till en date med Stina igår iaf =). Ok, ska börja läsa din då! kramar

2009-06-16 @ 20:01:56
URL: http://laviedelapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0