Sommarlov

Kan knappt tro det, men nu är det äntligen här! Efter en fantastisk rolig helg (därav den dåliga uppdateringen) hade jag en fruktansvärt jobbig dag. Hemtentan tog mig kanske sex timmar att skriva och nu efteråt känner jag mig helt matt. Trött i huvudet, ögonen, ja nästan överallt. Får bli träning imorn. MEN ÅH SÅ SKÖNT MED SOMMARLOV!!!

Har förresten återhämtat mig från fredagens galenskaper också. Lyckades ju såklart vricka foten på mina nya höga klackar (alkohol, klackar och nedförsbacke är ingen bra kombination). Fick ligga med foten i högläge hela dagen efter bredvid Pierre som hade bakfyllan från helvetet. Vi lyckades dock ta oss ner till Snerkes och äta gott på Bryggan. Perfekt en sån där svår bakisdag!

Tack till Mallan och Markku som gjorde kvällen till en av de roligaste på länge!

Igår på Mors Dag kom päronen hit på spontanbesök. Mycket trevligt ! Firade på Panini som alltid är lika gott. Japp, det var min helg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0