Olidligt varmt

Med risk för att låta som en bitterfitta, men det här vädret må vara underbart för många men absolut inte för mig. Svettas som en gris på jobbet och har drabbats av solsting ett par gånger. Försöker verkligen dricka mängder med vatten, men det hjälper inte när det känns som att hela kroppen kokar bland buskarna. I helgen var det dock helt fantastiskt att få sola och bada med baby, men nu jäklar önskar jag mig moln EN TIMME någon gång denna arbetsvecka. Vilken svalka!  Det enda positiva är ju att jag har lyckats få en bränna (vilken tur att jag smörjer mig med solskyddsfaktor 30, blir mycket bättre då). Skrattar ihjäl mig åt  (och tycker synd om) folk som ligger och trycker med solskyddskräm under 20 och givetvism blir grisröda. Malignt melanom nästa? No offence, men idag är jag trött och jävlig.

Syster kom hem från Grekland idag, det var trevligt! Då har man någon mer att värva till "jag saknar mitt hem i Uppsala"-klubben. Eller någon att prata med här hemma som inte kräver att man ska städa som en galning.

Åtta dagar kvar. Åtta åtta åtta. Sen kommer glada och framför allt LEDIGA Andrea fram ur sin vrå. Skynda er förbi snälla arbetsdagar! Låt det blir helg med älskling, Linköping, bad och andra trevligheter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har det ungefär likadant, TROTS att jag är inomhus. Jävla AC att lägga av...

2009-07-02 @ 14:44:43
Postat av: Lovisa

Det var jag alltså=)

2009-07-02 @ 14:45:10
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0