Dagens upptäckt

Surfade runt lite på olika streamingsidor och hittade till min stora förvåning på ninjavideo.net en serie om Anne Frank från 2001. Jag är otroligt intresserad av förintelsen, har nog fått intresset av pappa, och har under mina år läst hur mycket som helst om det. Anne Frank har jag läst ett par gånger, kan inte riktigt säga att jag älskar den, men den är ju helt klart intressant. Och så till den här miniserien som BBC gjorde; mycket välgjord. Känner igen allt, de har inte lagt till massa saker, och manuset är välarbetat. Dessutom är skådespelarna väldigt lika de riktiga personerna! Det blir till att se hela serien för mig, inte för att den är så lång, men ändå. Bra, bra, bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0