Nagellack som klistras på nageln?

Fick i födelsedagspresent av fina Suss jättecoola nagellacksklistermärken. De är köpta i min favoritaffär (när det gäller kosmetika) Sephora. Kan verkligen rekommendera dem! Känns och ser ut som att jag har varit och fått en riktig manikyr. Väldigt lätt att klistra på och har klarat diskning hittills. Lär väl inte hålla så himla länge i och för sig, men vilket nagellack gör det? Måste helt klart köpa på mig massor av sådana här i Barcelona nästa vecka.

Sephora.com

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har alltid funderat på hur såna där funkar, men om jag spenderar hösten i nice lär jag ju ha tid att gå till sephora och prova då och då, haha

2009-07-19 @ 15:04:27
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com
Postat av: Susanna

kul att de funkar! :)

kanske också ska ta och köpa några förpackningar nästa vecka i Paris...

2009-07-22 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0