Lugnet före stormen...typ...

skulle man kunna säga. Nej, det var väl att ta i. Idag är en alldeles underbar göra-ingenting-för-jag-har-semester-dag. Har hunnit med en sväng bort till Skärholmens shoppingcenter för att utnyttja presentkortet jag fick av mina svärisar. Blev en vit skjortklänning, precioso. Sen är jag ju emellanåt en snäll syster och åkte därför och hämtade lillan på jobbet. Hon är nu hos en kompis (som bor på Drottninggatan, coolt) vilket betyder att jag har hela hemmet för mig själv. Nice. Dock måste här dammsugas för från och med imorgon blir det busy busy. Älsklings tjocka släkt intar huvudstan vilket troligtvis blir turistande i Stockholm på hög nivå. No time for cleaning then. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0