22

Då har jag tagit ett steg närmare till att bli kärring! Känns riktigt bra faktiskt. Dagen har bestått av regnoväder, jättejobbigt att jobba dyngblöt (jösses vad vi tjurade tillsammas på jobbet) men desto roligare att komma hem och finna underbara presenter. Älskling skickade blommor och choklad med bud vilket nästan fick mig att gråta. Sedan kom värsta chocken när päronens present visade sig vara en tvättmaskin! Som jag har önskat mig en sådan, men såklart aldrig velat säga det eftersom det är så sjukt dyrt. Den står färdiginstallerad i Uppsala och väntar på att användas. UNDERBART! Känns fint att känna sig så uppskattad. Tack också alla vänner som hört av sig! På lördag kör vi hårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0