Hej vardag

Så där. Då var sommaren i princip slut och vardagen har äntrat mitt liv. Idag började jag morgonen med att möta J som är världens snällaste eftersom jag även denna termin får låna hennes böcker. Sen lyckades jag tillbringa hela två timmar inne på Willys och därefter Hydro. Segpropp? Oh ja. Skynda sig hem och laga mat till min herre och nu har jag hamnat här.

I höst läser jag Engelska B (eller HS2 som det heter när man är lärarstudent) och jag har valt att inrikta mig på amerikansk litteratur. Ska bli spännande att läsa "The Great Gatsby" och alla såna där. Måste nog börja redan idag med att läsa Kate Chopin's "The Awakening" som redan ska vara utläst på fredag i nästa vecka. Välkommen tillbaka rutinen. Nu får det vara nog med slappandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0