Valborgsstressad

Insåg idag att det här blir min tredje UppsalaValborg. Helt sjukt vad tiden går fort! Varje Valborg har ju också varit helt olik den andra. Börjar bli lite trött på det dock, känner mig lite som en veteran. Det hjälper inte heller av att trots att själva dagen inte behövs planeras mycket till så måste allt annat omkring planeras. Som att gå till Systemet, åka och handla till alla gäster vi får. Fixa så att alla får en sovplats. Känner mig redan trött. Fast jag längtar ändå lite. Främst för att studierna lugnar ner sig en aning, och såklart för att jag får träffa mina roliga fransmän igen. Man vet aldrig vad som händer när man är med dem. Nu är det i alla fall läggdags. Måste vara taggad för grammatiktentaplugg imorn. Godnatt!

Ps. Vad bra det gick med att lägga säga klockan 10 varje dag. NOT. Å andra sidan har jag ju fått en hel del gjort. Man får ta det onda med det goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0