Tur med bussen

Det finns hopp om snälla busschaufförer. Igår när vi skulle åka till Ica Maxi och veckohandla (som fattig student gäller det att vara sparsam...mhm) stod vi lugnt och fint och väntade på vår buss när den bara körde förbi! Tydligen skulle man vinka till sig den vilket jag nog aldrig gjort...ska det vara så? Jag trodde att det räckte med att man väntade vid skylten. I alla fall stod vi där, jag arg som ett bi, Pierre mest bara förvånad, när Västeråsbussen kom. Då frågade Pierre om vi fick åka med bort till Stenhagen vilket tydligen gick alldeles utmärkt! Va? Jag trodde verkligen inte att han skulle gå med på det. Inte för att det var så himla långt att köra, men ändå. Det slutade i alla fall med att vi fick gå av precis vid Ica Maxi. Man tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0