So little time and so much to do

Plugg, plugg, plugg. Har så himla mycket i kursen nu så det blir lite lugnare på bloggen på grund av det. Samma gäller för Pierre, han har det värre än någonsin. Vi kom fram till att han måste köra heldagar även lördagar och söndagar om han ska klara kursen någorlunda bra. Känns trist. Tur att vi bor ihop, annars hade jag nog dött av att inte få se honom. Min plutt ♥. Skrattar för mig själv när jag hör honom mumla för sig själv. De översätter nämligen bibeln just nu. Igår var delen då Jesus går på vattnet. Mycket spännande. Själv hoppas jag att jag snart är klar med 'The remains of the day*. Handlar om en engelsk butlers liv på 20-30-talet. Behöver jag säga att den otroligt seg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0