Pensionärslivets start

Eller nästan. Från och med nu ska jag vara en morgonpigg student. Jag ska varje kväll lägga mig runt kl 22 och vakna upp med tuppen för att sätta mig ner med mitt tentaplugg. Krissituationer kräver drastiska åtgärder. Det är så mycket jag vill hinna med utöver tentaplugg så det här blir nog det bästa. Ganska bra att ha det tidsbestämt också för när det blir dags för Valborg antar jag att jag kommer att gå tillbaka till att vara nattuggla. Nu ska jag spring bort till Engelska parken och ha tallektion. Eller "oral profiency" som de kallar det. Ganska trevligt och framför allt kravlöst, det är bara att prata pratra prata. Later gator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0