Påskmys

Åkte hem till Stockholm igår och det var så himla mysigt, saknar pulsen ibland. Först blev det iaf lite shopping, allt på H&M faktiskt; svarta shorts, turkost mönstrad tunika och en ljuslila klänning. Kommer nog att sitta fint när det blir så varmt att jag vågar plocka fram sandalerna. Hittade tre par shorts till Pierre också, men det får nog bli ett senare köp när han har "funderat färdigt" som han så fint uttryckte det. Hm. Alla tre par satt som en smäck så jag hoppas att han tänker klart snart ;).

Därefter blev det en solig långpromenad på Strandvägen hela vägen bort till Djurgården där vi mötte upp päronen, syster och vänner över en picknick. Påskmiddag på kvällen och därmed var väl i princip påsken över.

Imorse blev det tidig uppstigning för att sticka till familjefrisören och klippa oss. Jag vågar inte göra några drastiska saker med mitt långa krulliga hår så det fick bli att toppa det och klippa lite i etapper bara. Nöjd som bara den som vanligt!

Nu är vi iaf tillbaka i kära Uppis och funderar på att laga middag. Jag har lyckats äta upp huvudet på min chokladhare som jag fick av mamma, men magen kurrar ändå. Off I go...toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0