Jo

Har haft ett litet möte min tutor för uppsatsen och det kändes jättebra, inte alls så dåligt som jag kände förra veckan när jag blev "sänkt". Tydligen är jag superbra på engelska och en duktig skribent. Han sa till och med att han var glad att han ska pensioneras om ett år för då hinner han se min utveckling. Dessutom var det tydligen en ära att få läsa mina texter och jag kommer att bli en mycket bra lärare. Han undrade också om jag hade bott i ett engelsktalande land en tid för det var tydligen så pass. Nej nej, jag tittar bara en del på tv, svarade jag. Haha. Hur som helst var min uppsats lite rörig och det var det som behövde åtgärdas. Jag erkände att jag hade hastat mig igenom den för när jag lämnade in den var jag uppe i tentavecka för kultur(historia)tentan. Slutet gott, allting gott, eller vad man säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0