Jag var i New York City inatt

Jag har aldrig varit den som drömmer och än mindre kommer ihåg vad de handlade om. På senare tid, kanske pga av stress, har det börjat hända oftare och oftare. Inatt var det som vanligt väldigt konstigt. Drömde att jag var i New York med pappa och att han ville inte göra någonting vilket var otroligt irriterande. Pappa är ju sån som älskar att resa och jag förstod inte varför han inte ville göra något när jag sa: men Ground Zero då? Eller Rockefeller Center? Till slut hamnade vi på väg upp i något torn som de håll på att göra om. Då kom det fyra killar klädda i tjejkläder, tydligen utklädda till modebloggare (!). De bara tittade på mig och skrattade: Fy fan, vi som trodde att vi skulle slippa äckliga typer som du i New York. Då tittar jag ner på mig själv och ser att jag är klädd i Kenzas kläder! Och så tänker jag "Ingen ska få trampa på mig" och jag kastar ur mig " Men titta på er själva, är det inte töntigare att klä ut sig som det och gå runt med det. Om ni inte gillar att läsa bloggarna, varför gör ni det då?". Sedan tittar jag närmare på två av dem och säger "Hahaha, ni ser ju helt juliga ut" varpå jag börja sjunga "Nu tändas tuseeeen juleljus på jooorden mörka rund" för att mobba dem. Då gömmer de sig bakom en gardin som är ganska genomskinlig vilket gör att man ser de ändå. Och där slutar drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0