Fynd

Igår var vi på Lidl och Ica Maxi för att fylla på kylen med mat till Valborg och alla gäster. Vet inte om det är jag som har tur, men jag gör alltid värsta fynden där. Igår köpte jag faktiskt två par skor där. Ett par silvriga och ett par svarta ballerinor för 98 kr i helt ok kvalitet. Det är ju "slit och släng"-skor som Pierre brukar säga så de duger mer än väl. Tidigare har jag hittat jättefina blommiga conversekopior som jag har fått massa komplimanger för. Ganska kul att avslöja att det är Ica Maxi för 79 kr. Livet som student säger jag bara. Det gäller att hålla i pengarna. Blir så stolt över att jag fått Pierre att hålla bättre koll på sin ekonomi. Vilken slösanisse han var innan, helt i onödan! Nu ska jag börja med dagens plugg. Känns otroligt segt att inte kunna sitta ute och ha picknick, men jag kan i alla fall sitta och plugga på balkongen...later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0