Beach '09

Utan att skämmas kan jag säga att jag har börjat jobba på beach 09. Finns det nåt jobbigare än att behöva åka och bada när man inte känner sig helt bekväm med sig själv? Jag vill i alla fall inte vara den som gömmer sig under en tunika. Har dessutom kommit på att jag gillar Friskis skarpt. Var annars kan man jogga med pensionärer? Lite dåligt samvete fick jag dock igår när jag råkade hamna mellan två tjejer som uppenbarligen hade anorexia. De såg väldigt beniga ut, ansiktena var liksom lite håliga och det kändes bara så hemskt. Huh. Man ska vara tacksam över att man inte har fått den sjukdomen, för i dagens samhälle känns det nästan ovanligt att inte lida av ätstörningar.

Kommentarer
Postat av: Stina

Friskis, friskis, friskis! Var där i morse och fick stå på löpbandet mellan två stönande pensionärer. Det var också en upplevelse. Vad är det med alla människor som måste STÖNA så fort de kommer in på ett gym? Jösses....

2009-04-15 @ 11:26:01
Postat av: Jag

Nej usch, sjukt obehagligt med stönande människor på träningen. Och fisade människor som jag fick uppleva igår. Fy!

2009-04-15 @ 14:28:42
URL: http://laviedelapetite.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha, fisande? Det låter ju oerhört uppiggande. Eftersom det redan luktar mumma inne på ett gym liksom, hehe.

2009-04-15 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0